Een paar dagen relaxen bij Waterfront - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Franciska en Bas - WaarBenJij.nu Een paar dagen relaxen bij Waterfront - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Franciska en Bas - WaarBenJij.nu

Een paar dagen relaxen bij Waterfront

Door: Cis

Blijf op de hoogte en volg Franciska en Bas

25 Januari 2013 | Zambia, Livingstone

We moesten er vroeg uit vanmorgen, want we moesten onze tenten afbreken. Vandaag gaan de groepen die richting Johannesburg en Cape Town gaan weer op pad. En omdat wij nog niet van trucks gewisseld waren en dus de tenten van deze trucks nog in gebruik hadden, moesten we er vroeg uit. En daarna was het tijd om afscheid te nemen van een paar van onze groep, want zij gingen naar Cape Town. Ik vond het vreselijk jammer dat ze weggingen, want ik had zoveel schrik met die groep meiden en Tim(die als enige jongen van onze groep richting Cape Town ging).

Na het afscheid hebben we eigenlijk niets meer gedaan. We hadden geen activiteiten en de meeste andere wel. Daarnaast was het een regenachtig dag. Daarom hebben we grotendeels van de tijd doorgebracht in de computerruimte/balkon. Hele dag niets anders doen dan hangen op de wandbanken en een beetje lezen en praten.

De dag erna hebben Paula, Michel, Bas en ik en eigen optionele activiteit gedaan, genaamd: Handwas. We hebben nu namelijk de tijd om het goed te wassen en rustig te laten drogen.van allerlei kanten gewaarschuwd dat de apen de kleren wel leuk zouden vinden. En toen viel het ons ineens ook op dat het steeds drukker werd met apen. Dus hebben we besloten om bij onze kleren te blijven tot ze droog waren. En gelukkig ging dit redelijk snel. En we hadden al snel een nog vlottere manier gevonden om onze kleren te drogen. Tijdens de tour maken we namelijk gebruik van metalentafels en die trekken de hitte aan. Hierdoor droogde de kleren super snel en konden we ze zelfs kreukvrij maken!! En het was een geslaagde activiteit, want bij hadden de grootste schrik en schone kleren!!

Daarna hebben we de rest van de dag doorgebracht bij het zwembad en flink geouwehoert (en aardig verband!). Onder andere over apen met blauwe ballen, omdat ze niet geloofde dat die er rond liepen. Maar geloof me die liepen er echt!! En hun ballen zijn echt fel blauw!

's Avonds zijn we met de 'nieuwe' groep (de samenvoegingen van de tour vanaf Cape Town en Johannesburg) uiteten gegaan bij een Thaisrestaurant. Wel apart ben je in een vreemd land ga je uiteten naar een Thai. Maar het eten was super goed en iedereen was bij elkaar aan het proeven. Dus vanavond geen bar, maar toch een hele gezellige avond!

• 03 Maart 2013 - 14:28

Saskia Wisman:

Een goedemiddag,

ziet er niet verkeerd uit zeg die computerruimte, is in ieder geval al groter dan die op mijn werk en dat aan de andere kant van de wereld, tof!
    De huishoudelijke klusjes gaan op reis dus ook gewoon door begrijp ik, en wat een handige "droogtrommel" zeg, lekker als je wasje ook weer zo snel droog is.
    En Thaifood is toch zoooooooooooooooo lekker :)-

Blijf vooral genieten,