Weer wat verder Tanzania in - Reisverslag uit Morogoro, Tanzania van Franciska en Bas - WaarBenJij.nu Weer wat verder Tanzania in - Reisverslag uit Morogoro, Tanzania van Franciska en Bas - WaarBenJij.nu

Weer wat verder Tanzania in

Door: Cis

Blijf op de hoogte en volg Franciska en Bas

02 Februari 2013 | Tanzania, Morogoro

Vandaag hebben we een hele lange rit voor de boeg. En in dit geval zal het ook wel veel slapen worden, want de nacht was erg kort. Dus helaas valt er dus ook niet heel veel te vertellen. Behalve dat het landschap en de dorpje die we passerden leuk om te zien waren (op de momenten dat we wakker waren).

En na een lange dag hangen en hobbelen in de truck kwam ik gebroken aan op onze camping. Het is al redelijk laat op het moment dat we aankomen, dus de tenten worden snel opgezet. We eten vanavond erg laat en ik zit in de afwas groep. Dus voor wij klaar zijn is het echt al flink laat. Daarom na het afwassen snel onder de douche, zodat ik toch nog beetje op tijd kan gaan slapen. Terwijl ik net onder de douche stond begon het buiten, uit het niets, heel hard te regen. En ik had alleen de horren van de tent dicht, zodat de tent even kon luchten. Dus toen ik de keiharde regen hoorde vallen op het dak van het douche gebouw baalde ik vreselijk. Want tja, ik stond net onder de douche en voor ik aangekleed zou zijn en bij de tent zou de tent van binnen al zeiknat zijn. Dus het woord 'kut' ontschoot me en Claudia vroeg wat er was. Dus ik vertelde dat mijn tent nog open was en ik bang was dat ik een zeiknatte tent zou hebben. Claudia zei gelijk dat zij mijn tent dicht zou gaan doen, omdat ik dat al zo vaak, in de stromende regen, voor andere had gedaan. Ik was zo blij! Want ik vind het niet zo erg dat de tent nat wordt van binnen, want kan wel bij andere erbij kruipen. Maar ik had toevallig vandaag ook alvast mijn slaapzak erin gelegt, omdat ik na het douche gelijk door naar bed wilde. Dus Claudia was mijn held voor die dag! Maar gelukkig waren een paar andere ook even langs de tenten gelopen om te checken of ze wel allemaal dicht waren. Wat dat betreft hebben we echt een super groep!!

  • 09 Maart 2013 - 12:30

    Jess:

    Wat super zo leuke groep.
    Ben weer benieuwd naar de rest van de verhalen.
    Is het nog gelukt voor India?

    groetjes

    Jess

  • 10 Maart 2013 - 08:48

    Saskia Wisman:

    Dag luitjes,

    hopelijk is de regen ook weer zonneschijn gekomen?

    Saskia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Franciska en Bas

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 34118

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 30 November -0001

Wereldreis

Landen bezocht: